Slender man






قلعه ي خون آشام

محلي براي خوش گذراني و تفريح خون آشامان دنيا......

بخش اول

مرد قلمی ، از افسانه تا حقیقت:

مرد قلمی جزوی از افسانه های کهن آلمان است. مرد قلمی فردی است به عنوان یک قاتل کت و شلوار پوش که صورت وی عاری از هر گونه ارگان است. هدف این قاتل مرموز فقط بچه ها است. وی بر روی مغز آن کودکان کار می کند و آنها را دچار پارانویا(بدبینی) و بی خوابی می کند. بعد از مدتی ، کودکان را به جنگل کشانده و آنها را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند.

به راستی آیا مرد قلمی وجود خارجی دارد؟

در جواب این سوال باید به اسناد موجود در این زمینه رجوع کرد. معرفی شخصیت مرد قلمی در مسابقه ایی از “عکس های فتوشاپی” بود. در این مسابقه بود که مرد قلمی توصیف شد. فردی با کت و شلوار خاکستری که کروات نیز می بندد! وی چشم و دهان ندارد و فردی بلند قامت است. به نظر می رسد که یک فرد خیالی است ولی اسنادی که در این زمینه وجود دارد خلاف این قضیه را ثابت می کند. مرد قلمی وجود دارد و به عنوان “لولو” در فرهنگ ایرانی شناخته می شود.
آیا از لحاظ علم پزشکی ، امکان ایجاد این چنین انسانی وجود دارد؟

یک انسان با داشتن اندام های حیاتی می تواند به زندگی ادامه دهد و تشکیل نشدن ارگان های صورت دخالتی در طول عمر وی نخواهد داشت پس مرد قلمی به عنوان یک انسان معمولی ، از منظر علم پزشکی به علت نداشتن مجرای تنفسی یک مُرده به حساب می آید.

آیا طبیعت در صدد نابودی این ناهنجاری برنمی آید؟

بر اساس نظریه داروین طبیعت باید موجود ضعیف را نابود کند ولی مرد قلمی چیزی فراتر از یک انسان است. دو طرز تفکر درباره مرد قلمی رواج دارد. عده ایی می گویند مرد قلمی زائده خیالات کودکان است و به نوعی این افسانه را به بیماری های روانی نسبت می دهند ولی از آنجایی که کودکان سر به نیست می شوند این طرز تفکر مورد قبول اکثریت نمی باشد. طرز تفکر دیگری بر اساس نظریه کوانتوم درباره مرد قلمی وجود دارد که در حال حاضر بهترین توضیح را می دهد. طبق این نظریه ، مرد قلمی فردی است فوق بشر. کسی که از انسان های معمولی قوی تر است. در بازی شاهد این هستیم که مرد قلمی ناگهان ظاهر می شود و در کسری از ثانیه در نقطه ایی دیگر ظاهر می شود. پس مرد قلمی می تواند طی العرض کند. یک ماده که محدود به این جهان است نمی تواند از این قابلیت بهره مند شود. پس نتیجه ایی که از این نظریه گرفتند در این بود که مرد قلمی وجود دارد و نمی توان توسط علوم محدود به این دنیا ماهیت اصلی وی را افشا کرد!

به جز این عکسا حدودا 2 یا 3 عکس از این مرد وجود داره که متخصصین تائید کردن که اصله و فوتوشاپ نیست.مسئله از اونجا شروع شد که عکسی که واسه جشنواره فرستاده شد اصل بود و به همین خاطر از جشنواره کنار گزاشته شد.ولی یک هفته بعد تمام اون بچه ها که در عکس بودن دونه دونه کشته شدن.سلندرمن در هرعکسی دیده بشه یعنی تمام اون افراد که در عکس هستن به شکل فجیع نابود میشن.

باهم به متن نامه یکی از قربانیان قبل از مرگ نگاه میکنیم:

دستای درازش بهمون ارامش میده.ادم خوبیه.دوسمون داره.صورت نداره ولی میتونی لبخندشو بیبنی.تو کمرش کلی دست دیگه داره..تازه خرس عروسکی منم که 13 سال پیش گم کرده بودم رو بهم پس داد.یعنی از تو شکمش دراورد داد به من.همه داریم میریم به شهر بازی .دوستامم هستن.بعدش نمیدونیم چی بشه؟

توجه کنید که این نامه مرد 22 ساله ای که سلندرمن اون رو نابود کرد.

نظر شما چیه؟اون کیه؟کجاست؟واقعیه؟

منبع: يه سايت 


نظرات شما عزیزان:

pj
ساعت3:19---25 خرداد 1393
جالب بود .
VAMPIRES QUEEN: نظر لطفته:))))))))))


آیسا
ساعت19:51---24 خرداد 1393
سلام،
من در رابطه با این زمینه تحقیق کردم!
سلندر من رئیس گروهی به نام کریپی پاستا(creepy pasta)هست که سه تا برادر دیگه داره که دقیقا مثل خودش هستند از نظر قیافه ای یعنی قد بلند بدون صورت!ولی هر کدوم اخلاق خاصی داره و با همان روش آدم میکشند!
اگر بخواین در رابطه با کریپی پاستا بدونید همه اعضای آن به شکل وحشتنکای کشته شدند و به همین علت سعی در کشتن انسان های دیگه یا این که برایشان اتفاق بدی افتاده و آدم می کشن یکی از اعضای این گروه که طرفدار های زیادی داره جف قاتل هست(Jeff the killer)هست !این گروه در دنیا طرفدار های بسیاری داره(خودمم یکی از طرفداراشم)امید وارم اطلاعاتم مفید واقع شده باشه
با تشکر فراوان
VAMPIRE GIRL: ممنون توضيحات خوبي بود. يادم باشه حتما تحقيق كنم.


(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت19:50---24 خرداد 1393
جالب بود
VAMPIRE GIRL : ممنون گلم :)))))))))


(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت18:40---24 خرداد 1393
بلینکراستی چرا وب داکوتا نمیاد؟میخوام برم توش ولی میگه این وبلاگ موقتا در دسترس نمی باشد
VAMPIRES QUEEN: منم خواستم برم ولي به منم همين پيام رو داد. اشكال نداره،وقتي ولش در دسترس بود ميزنمش هاهاها :))))))))))
اي به چشم


(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت15:16---24 خرداد 1393
چی هست اصلا؟
VAMPIRES QUEEN: گفتم كه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: روح ، ،


برچسبها:
نوشته شده در شنبه 24 خرداد 1393برچسب:روح,ترسناك,سلندرمن,Slender man,ساعت 6:33 توسط GOLD VAMPIRE|



      قالب ساز آنلاین